mandag den 4. oktober 2010

Holy Cow!

All Is Vanity - Manic Street Preachers
WOW, woooooow, WOw, wOW!

Lige pluselig, sådan som jeg stopper med at blogge - går det bare helt amok med mange af venindernes blogge (HOST Fridde HOST) But, I lovet guys - Keep it coming :) . Soo.. Jeg har endelig fået strenge på min akustiske spanske guitar (1½ siden, den gang jeg fik den, der sidst kom nye på) med hjælp fra min lovely bro. Så mangler jeg bare den elektriske (den fra Aldi, you know). Fordi jeg var faktisk endelig begyndt at bruge den, da jeg vil lære at spille bluuuuez - da E-strengen sprang.. Life sucks!

HÆHÆHÆH - i morgen skal vi så gøre oprør mod de nye besparelser (eller kommende?) på de danske Gymnasier. HTX og STX mener jeg vidst det er. Jeg forstår ikke helt hvilke skole, som gør det? Da Kristina Norstrand skole for eksempel ikke gør det.
Men anyways det bliver VILDT nice. Der bliver "biograf", LAN-område, Poetryslam, Hyggekrog (med kage!), kreativt område og nogle andre himse dimser! :)

Nå men nu hvor Line TraBJERG har været til 70'er eller 80'er eller 90'er eller hvad det nu var fest, er det vist min tur. 50'er fest it is! Jeg regner med sådan noget røde negle, læderjakke agtigt look.

Men jeg er begyndt at blive at blive rigtig glad for 1m, søde folk :)

Apropro musikklasser regner jeg med at Dolberg snart kommer over med sin for at synge på vores skole. Der er nemlig sådan noget SyngDansk dag. Så rigtig mange gymnasieelever kommer! Musikklasserne på OK skal være "stamkoret", så vi har øvet en af sangene i dag :)
Berlin af Nordstrøm - bare sat op til et kort i stedet :)

Rav

2 kommentarer:

  1. Vi skal også have demonstration-dims i morgen :-) Eller måske. Vi skal stemme om det i morgen tidlig. Hvis der er flest, der stemmer ja, "låser" vi vores lærere inde på kostskolen, og så styrer eleverne dagen med diverse dimse-dut-dimser lige som jeres ;)

    SvarSlet