onsdag den 24. november 2010

Kender I Den Om Rudolf?

Sne, sne, sne.. Jeg plejer at have det sådan; Det 1. dag elsker man det - resten af vinteren hader man det! Men i år hader jeg det allerede fra starten af! Og det har ikke engang været rigtigt snevejr i Odense, vi er nemlig sluppet ret godt fra det.
Lige nu sidder jeg og hører en god omgang jazz, prøver på at glemme alting omkring mig - Kulde, lektier, fyrer og alt muligt. Ikke på sådan en deprimerende måde, haha. Jeg slapper bare af, hvilket er super dejligt.

Jul, jul, jul. Der er stadig en måned til - og jeg havde eller rettere sagt har lovet mig selv ikke at "jule" før d. 1 december,men det er lidt svært at lade være! F.eks. fordi at til sidste fredagscafe spillede de KUN julemusik. Og jeg skal med skolens 3 musikklasser, øve 1 par julesange til kortingeling i ansgars kirke.. SÅ DET ER LIDT UMULIGT AT LADE VÆRE..ggggrh eller. Når ja, mig og min familie er blevet enige om at jeg ikke skal have nogen chokolade julekalender i år, fordi jeg kan ikke lade være med at spise dem før jeg skal xD

Nina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar