onsdag den 6. oktober 2010

Spejlreflekskamera! (og sygdom)

The Sun - Maroon 5
I dag.. har jeg bare været hjemme fordi jeg er sløj.. Ikke på den der influenza kan ikke bevæge sig sløj måde - men på den der ør i hovedet, underlig stemme, slim i lungerne, hoste agtig måde. Jeg har nok drukket 4-5 KÆMPE kopper (og ja ikke krus), Chai te - så jeg er ret godt træt af te.. Jeg lå og sov her ved 9-tiden (HÆHÆ-hæ), da en eller anden fucking dude (tænkte jeg) ringede på, RIGTIG MANGE GANGE. Nå, men da personen så endelig stoppede - tog jeg mig sammen til at gå op af kælderen (hvor jeg jo sover!) for at åbne. Det var så postbudet med Katrines kamera! og til jer, som ikke ved det - har Katrine købt en spejlrefleks kamera! Det er sådan et brugt, hvor hun fået alle mulige ekstra ting og sager med til gratis :) - Jeg kan kun huske at det er et Canon eos måske.. 550? 350? Jeg ved det ikke helt :) Men hun har fri om 3 minutter, og kommer snart hjem - og jeg glæder mig faktisk også til at se det! Jeg har også lidt en ting for sådan nogle kameraer, men jeg har sleeet ikke råd til ét! Og så tror jeg hellere ikke jeg ville være værdig til et..

Nå men, det var lidt kedsomhedssnak til jer (smukke) mennesker :)

Rav

Ingen kommentarer:

Send en kommentar