lørdag den 24. juli 2010

Dagen efter

Dagen efter. Den bedste? Den værste? Dagen efter Grøn Koncert? Den er nu temmelig kedelig, - Men Grøn koncert? Den var nu meget.. dejlig? Hyggelig? Nej, super! Jeg ankom sådan cirka i slutningen af Medinas koncert (Som var det første til at optræde). Hvilket ikke gør mig noget, siden det er, tja.. Medina? Tina Dickow, var vidunderlig at lytte til, og se på for den sags skyld. Jeg havde tidligere set på Grøns "tv", at Dickow ville komme med et input halvvejs. Jeg må indrømme at det skuffede mig lidt. Meget. Hendes input var korte versioner af sangene til Grøn Koncert. Men på et et tidspunkt var jeg ret bange for at Medina ville komme løbende ind. Alphabeat, var også gode, - Det er ikke fordi at jeg holder særdeles højt af det band, men de er jo meget sjovt at skråle med på, ikke :) ? Carpark North, var også fantastiske, ligesom på havnekulturfestivalen for 2 år siden. Jeg nåede ikke at se DAD, da jeg var tog hjem. Var temmelig udmattet. Sådan går det vel når man er blevet små-afhængig af kaffe? Hmmm..!

2 kommentarer: