fredag den 30. juli 2010

Torsdags Koncert i Kongenshave (med mere)

Mmm... I går var der jo som sagt Torsdagskoncert i Kongenshave. Hvilket var vildt hyggeligt! Det var Avalyn og Thomas Buttenschøn som optrådte. Avalyn var faktisk overaskende gode (ikke gode), - men måske var det bare pga. af ham, som spillede bas? Nam nam! Jeg ejede ikke en eneste øre, så man blev jo nødt til at nasse lidt på andre, for at få noget at drikke (ikke?). 
Thomas Buttenschøn var også rigtig fed, af det jeg hørte, men som sagt lyttede jeg ikke vildt meget. 

Senere, skred jeg med Lizzie, Mathias og Claus (Mathias' ven) ned til Boogies hvilket er en slags bar eller club (sagt med fransk accent). Boogies var faktisk et rigtig hyggeligt sted, - så jeg vil håbe, at han gider slæbe mig med en anden gang?

Lizzie rejser som sagt til Århus og derefter til France.. Jeg fatter det ikke helt i nu? Fordi hvis jeg gjorde, ville jeg tude af h' til! (Fuck dig Lizzie :*. 

Om ca. ½ time, vil jeg sidde i en bil på vej mod Norge. Eller det vil  sige; Vi skal først mod KBH, og derefter en færge mod Oslo fjord. Det er med Ztina og hendes familie, hvilket nok skal blive nice (håber jeg). Jeg er spændt på, hvordan det bliver, at være sammen med hendes familie i en hel uge? Men mig og Ztina? YAAAAY. Jeg vil opfølge med en masse smukke billeder af Norge

Over and out

2 kommentarer: