torsdag den 1. juli 2010

Grøn Koncert

Grøn Koncert. . ; Fredag d. 23 Juli i Odense. 22 dage.  Jeg glæder mig som en lille baby til den dag!

Bands, jeg glæder mig til at se:

1. For 2 år siden, så jeg Carpark North til Havnekulturfestivalen - Og F***, det var vidunderligt. - Modsat i år, hvor der var The Blue Van, - Som jeg forresten også er fan af, men jeg fik bare ikke den samme "Waow"-følelse. Men ikke desto mindre bliver det vidunderligt, at gense se Carpark North igen!

2. Tina Dickow. Behøver man at sige mere? Sacre Cour, Nobody's man, In the Red, Room With a view. og så videre!

3. Og de andre: Thomas Helmig, D.A.D, Alphabeat;  Det bliver nu også supér. Medina er den eneste, som jeg ikke virkelig høre på.

Noget andet er, at det også er rigtigt fedt, at man kan støtte muskelsvindsfonden, ved at høre musik og drikke sig stiv - 2 fluer med et smæk!



Men en ting er sikkert. JEG GLÆDER MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar