søndag den 19. september 2010

Musisk Dilemma Med Et Et Hint Af Motion, krydderet med Venskab

Times like these - Foo Fighters

Jeg har bare haft en fantastisk slutning på ugen. Torsdag tilbragte jeg med Frederikke Amalie Wirstad og Youtube videoer som Put your hands up in the air (Som der har nogle virkelige komplicerede og filosofiske lyrics! Not), Fredag hyggede jeg med Line Reinhol(d)t Trabjerg og Mathias Rav (min kære bror) - han var lige kommet hjem fra rus-turen (når man starter på uni) og tog toget fra sit midlertidige hjem til Århus til kære Odense. Haha, fuck det var sjovt! Lørdag-søndag var jeg sammen med Kristina Louise Norstrand og Kristian Evert Dolberg - hvor vi STENEDE "how to"-videoer - hvor var mange af de videoer bare ... underlige?!

I dag skal der bare laves lektier.. matematikaflevering :0. Baaaah! GÅ VÆK..

Men jeg har også downloadet sådan noget musik (med en stemme, som siger hvad man skal gøre, i kan finde det HER), så jeg kan træne mig op til at løbe 5km igen. - Eller ikke at jeg har kunnet, jeg er i EKSTREM dårlig form, så jeg regner med at begynde fra bunden af :). I Jeg er jo egentlig også startet til fitness, så jeg må hellere begynde at komme afsted til nogle "mave/ryg", "stram op" og "spinning" hold. OG måske endda "strip fitness", selvom jeg synes det lyder sådan lidt..

Jeg overvejer at starte til noget guitar og klaver undervisning på Korsløkke ungdomskole. Men jeg er ikke helt sikker på det? Fordi jeg vil jo også gerne have et job, OG jeg har i hvert fald ikke tid til Job, fitness, løb, venner og undervisning. Jeg er i forvejen en meget doven og afslappet person.. Hmmm.. hvad synes I? Jeg kunne også bare nøjes med lidt justinguitar.com undervisning og bare selv begynde at fokusere på at lære noget mere i stedet for bare at hygge og spille sange.

Nu vil jeg gå ovenpå for at se Bones med dejlige (lille) søster Katrine ! <3

Lidt Good Old musik til dig! (Klik nu babe!)

Nå, men det var alt.

Love Rav!

1 kommentar:

  1. Dudez :)

    Begynd til undervisning hvis du har lyst! Det tager kun 20 minutter pr. gang, så det er jo ikke meget tid! Man bruger faktisk længere tid på at cykle derhen end man bruger derhenne xD (eller du bor tættere på det, end mig....)

    SvarSlet