søndag den 12. september 2010

Oui oui, sehr schön!

Back to you - John Mayer
Heeeello friends (I like rusty spoons?)

Jeg tænkte, at jeg lige ville dele nogle af de nye film og bands, som jeg har "opdaget" på det seneste. So here we go.. :]
Moi Caprice er et dansk band. Jeg vil ikke give mig ud i at beskrive genren som sådan, fordi jeg er vildt dårlig til sådan noget - men det er da vidst nok måske noget inden for rock? Det var en af mine klasse kamerater (Jonas), som havde linket det på fjæsbog. Jeg synes at det er noget vildt hyggeligt musik - nuttet, hvis man kan bruge det ord? - I hvert fald sangen Riding In Cars With Girls! Af hvad jeg har hørt, kan jeg anbefale jer også at høre Artboy Meets Artgirl og Girls in Trees aka. the dance ethic.Hør Riding in Cars With Girls HER

____


Nouvelle Vague er et fransk band! (Måske kender dine venner det Lizzie? ;]). Daaamen som altså synger, synger for det meste på dansk. Men der er også franske sange som Ca Plane Pour Moi. Andre gode sange er This is not a love song og Dance with me (Som jeg har lært at spille på guitar og synge). Jeg kan godt lyde at der noget sensuelt over musikken. Jeg ved ikke om det er den franske accent?
Hør Dance with Me HER
Andre bands er Them Socks og Oren Lavie, men dem har jeg nu ikke hørt vildt meget af :)
Men; FILM! i går så jeg så den her rigtig nuttede film.
Den hedder Keith (mindre end 3) Anyways det er ham der Jessie Mac.. okay.. Jeg må hellere så hans navn op ^^ -> Jessie McCartney It is. Og sjovt nok omtræder han ikke som den lækre dude. På denne måde er denne romantiske film ikke typisk. Men den handler om hende her tøsen, som der får en populær type boyfriend. Med lækker bil, pool og det hele. Hende selv er også toppen, Tennis Rank 14 på landsplan (eller verden? Hmmm), god til lektier og det hele. MEN så får hun en ny "lab-partner" (Jesse McCartney duden) og derfra blive det hele vendt op og ned..!
piger, SE DEN! :)->
evt. her

Hvad nu? Tjaa.. i dag har min mor fødselsdag. Jeg ha
vde fået den opgave at bage kage (YEAH!) - > Brownie a la ninZ og abrikos roulade med mandler! Det var lækkert! Eller det syntes gæsterne da ^^,.

I går brugte jeg dagen sammen med Lihn, Ztina og Fridde på Jensens Bøfhus (eller Jänners Beefhouse, som vi kalder det!). Hvilket var super hyggeligt - > også så vi lige kunne catche up på hvad der nu var sket. Der er utroligt så meget man har at fortælle, nu hvor man ikke går i skole sammen længere. . :). Bagefter tog Lihn. Haha, yeah - hun ryddede op på værelse. Skøøøønt (Tusind tak far :* (som er lihn til yeah guys, som ikke ved det))

Det var det! Love
Rav!

4 kommentarer:

  1. Øhhhhmmmm.... Den sidste del er underlig. det er bare sådan nogle tegn i stedet for bogstaver.. Måske er det bare min computer som er fatsvag....

    SvarSlet
  2. Hmm.. underligt, det ser ikke sådan ud for mig.
    (Hvis der ser sådan und for andre, så sig lige til)

    SvarSlet
  3. Kieth var en god film. Anerledes men utrolig god! Så den lige efter jeg læste din blog ;)

    SvarSlet
  4. Yeah! Det er godt at høre :) - Du må meget gerne sige det til Kristina, for hun tror ikke på mig :p

    SvarSlet