onsdag den 15. september 2010

School

Is There Anybody Out There - Pink Floyd

^ Gosh, Jeg elsker den sang!
I dag har jeg haft musik, fransk og ... LATIN -____-. Oh yeah, men for at starte fra en ende af. JEG ER VILDT GLAD FOR AT HAVE MUSIK. I dag skulle vi lave sådan noget talekor - og for jer, som ikke helt forstår hvad det er; Vi får en tekst, som der så stor sammen med nogle noder. Noderne viser i dette her tilfælde takten, altså hvor hurtigt og langsomt ordene skal sige. Det er svært at forklare, okay? xD . De havde øvet på det sidste gang, hvor jeg ikke var der, så jeg var lidt dårlig.. men det gik sådan da! :] . Vi blev også næsten færdige med at lære at synge The Day After Tomorrow af Saybia. Super duper, eller sådan noget! FRANSK: Ikke så meget, jeg er jo den eneste fra min klasse, som har fransk forsætter. Min søster Katrine har det også, og det er bare generelt, sjovt at høre, hvordan hun snakker og er i timen! LATIN.. om my freaking God.. DET ER VIRKELIG FORFÆRDELIGT KEDELIGT.. fuck satan i helvede altså (Kan du også høre det neger musik?)
NÅ JA, jeg har besluttet at begynde at "spille" klaver igen. Jeg nåede jo ikke så langt sidste gang.. Men altså jeg vil begynde at lære det igen - inklusiv noderne. Jeg skrev på et tidspunkt om noget musik på guitar, som jeg vil lære. Jeg kan så (afsløre!) , at jeg er i gang med introen og mellemstykket/solo/C-stykket (Jeg ved ikke helt, hvad de hedder) og takket være smukke lihn, skal jeg nu også lære seaside med the kooks. NAM NAM

Nå, men det er min mission i dag at gå tidgit i seng, og klokken er 22.13.. så.. Jeg ville egentlig have skrevet om en masse en andet, men det må jo bare VENTE :D

Rav

Ingen kommentarer:

Send en kommentar