fredag den 17. september 2010

" Radio " og Fredagsbar

Hills of Indigo Blue - Future of Forestry

Når man sparer 5 kr., på at købe 2 øl under happy hour, så skal man da købe 2 øl!

NEMLIG. (Smukt, og nu snakker jeg til mig selv). Jeg var til fredagscafe i dag. eller hed det fredagsbar? Nå, det er ligemeget - i ved jo godt hvad jeg snakker om anyways :). Det var skam hyggeligt nok, selvom at der ikke var så mange fra 1.m.

Nå, men jeg ville også lige vise jeg en rigtig nice opdagelse! :) Altså inde på grooveshark (Online musik-tingelinge-snapZ), er der kommet en hel masse nye ting. Bl.a. RADIO. Jeg ved godt det lyder lamt xD. MEN DET ER DET IKKE. Altså så kan man vælge mellem nogle genre. Bl.a. Indie. Hvilket er rigtig fedt synes jeg. Jeg synes at det er en rigtig fed måde, at lære ny musik på!

Bare gå ind på grooveshark.com!

Love Rav!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar