mandag den 30. august 2010

The Beatles

Før Mathias drog afsted til Århus (silkeborg), havde jeg den fornøjelse af låne hans cder. For efter at jeg fik den computer for.. nogle måneder siden (?), har jeg ikke haft alt min gamle musik. Kun mine cd'er, hvilket selvfølgelig også er noget.. Men anyways, jeg lånte bl.a. noget The Beatles Jeg har faktisk aldrig rigtig lyttet til dem. Selvfølgelig kender jeg dem, og har hørt nogle af deres kendte sange før - men jeg tænker mere på sådan et frivilligt plan, af egen lyst.
Men det album jeg har hedder (bare)" 1967-1970 " - Det er vel en form for opsamling er deres musik? Hmm..

Jeg vil lære at spille Hey Jude. Hyggelig sang fyldt med nogle '7, '9 og 'maj akkorder (måske også 'sus?), så der er lidt at lære. - Jeg har ikke rigtig lært dem uden af. - Eller.. de der '7, kan jeg for det meste godt ;). Anyways så er den også lækker at synge.. eller sådan noget xD

Jeg glæder mig til at vi har musik på Katedralen - Jeg tror nok, at vi kun, har det ét modul om
ugen, hvilket slet ikke er nok!

Noget andet jeg også gerne vil lære at spille er C-stykket til is there anybody out there, introen og mellemstykket til Jeff Buckleys version af Hallelujah, og... :)

Knus Nina

2 kommentarer:

  1. Jeff's version af den sang er også fantastisk smuk (: god arbejdslyst ;)

    SvarSlet