søndag den 22. august 2010

Intro-fest, Weekend? What?

Min weekend startede med intro-fest for os 1.g'ere fra Odenese Katedralskole fredag. Det var super hyggeligt. Min klasse, 1. M, var en af dem, som vandt en kupon-konkurrence, så senere på ugen får vi kage! Nam nam. Vi vandt desværre ikke tema konkurrencen, men det under mig egentlig ikke. Vi havde farven grå. Jeg mener; GRÅ?!. Det er verdens mest nedern farve, og i følge mig ikke engang en farve. Vi fandt så frem til, at vores tema skulle være Mormor og Morfar, (Det var tæt på at vi fik "mimer".) Jeg valgte at klæde mig ud som en gammel mand. Festen forgik i kantinen, og hver klasse fik et område hver, som de skulle pynte op. Vi valgte at pynte op med aviser, gamle fotos, en termokande, et meget grimt bander, havenisser og en grammofon-afspiller bl.a. 

Axel Carlsens klasse vandt tema-festen. De var vidst tigre, tror jeg.. - Altså gult tøj, med sorte tape-striber (gul tema-farve). Frederik Nyborgs klasse var vidst det hollandske-fodbold hold, - deres tema farve var orange. Min søsters klasse, 1.x, fik vidst nok en tredie-plads i tema-konkurrencen. De var grease og deres tema-farve var pink.


---------------------------------------

Lørdag d. 22, altså i går - Var jeg til Hørlück hygge med pigerne; Lihn, Fridde og Ztina. Hvilket var super hyggeligt! NANDI, haha. Vi fik højt massere af høj musik, - godt nok oftest nogle forfærdelige numre.. haha. "Sandwichkiks med chokoladecremefyld". De smagte sateme godt! Vi fik også sagt farvel (og vi ses) til Lizzie, vores vidunderlig veninde, som jeg kommer til savne rigtig højt! 


----------------------------------------

I dag søndag er Mathias sådan rigtig flyttet hjemmefra. Han har pakket sine ting og har en del af dem over Silkeborg nu, hvor han bor ved familie end til han får et kollegieværelse. Min mor og jeg, har så brugt dagen på at male nede på hans værelse, gøre rent og flytte mine ting derned i kælderværelset. Her er ikke helt færdigt, men allerede rigtig hyggeligt. Billeder komme; Jeg skal holde en lille-indflytter fest på lørdag :) !

Lige nu sidder jeg i min "nye" lænestol , som jeg har fået fra min mormor af. (Den er MEGET GRIM, så jeg har lagt en et patchworktæppe over, som min mormor gav mig for nogle år siden). - OG hører Panic At The Disco's album - Pretty Odd. Min mor har også lige været nede med en skål med (falske) blåbær, blåbær-chokolade og mandler. Nam nam! 

Lige om lidt kommer Katrine ind, og så skal jeg også have læst nogle sider i min musik-bog til musik i morgen :)

- Tak til Ztina for at have fortalt mig om Them Socks :) - De ret så nice
-----------------------------------------------

-Jeres ninZ!





2 kommentarer: