torsdag den 12. august 2010

Verdenshersker..!

Verdenshersker? - tænker du? Det er nemlig rigtigt; Jeg er så småt ved at overtage verdensherredømmet, ved at få mine veninder og venner til at lave blogs! Selvom hvad har det med at overtaget verdensherredømmet at gøre? Nå, fuck it. Haha Indtil videre har Lizzie, Ztina og Lihn (Elisabeth, Kristina og Line) lavet en pga. mig. YAY!

Men i dag er en god dag. Ikke en kedelig dag som i går. I aften skal jeg ind og se Inception med Ztina, Lihn og Dolberg (hvilket du også kan læse på deres blogs)


Da jeg var inde og snuse rundt på dvs. blogs, fandt jeg nogle vildt seje billeder inde på Lihns blog. Og så skulle jeg lige finde ud af hvor de kom fra af ikke? (http://www.nataliedee.com/archives/2007/Jan/)

Men anyways jeg fandt disse ultraseje billeder!
 Jeg var flad a grin! (Hvad er det egentlig for et udtryk.. FLAD er grin? Say what what..)


Salut!

1 kommentar: