onsdag den 11. august 2010

Wish you were here

Onsdag eftermiddag.. er en kedelig dag! Har haft en underlig følelse af at næsten alt mad gav mig kvalme, hvilke slet ikke er mig! Og nej, det er ikke pga. af tømmermænd, haha. Apropro underligt, det er ret svært at fatte at både Lizzie, Fridde og Kolle er væk! - At man ikke bare lige kan ringe til dem og sige Hey babe, skal vi være sammen? Næsten alle har startet skole i dag, hvilket hellere ikke er til fatte. Jeg skal først starte på mandag, - det skal Kristina også. Jeg kender ingen i min klasse, men kan ikke helt bestemme mig for om det er en god eller dårlig ting? Men, jeg vælger bare at se positivt på det og  lade være med at tænke for meget over det, haha.

Men noget skal jeg jo lave i dag. En af det ting, som har optaget mig meget på det seneste er skins! Skins er i følge min bror det nye Beverly Hils 902O-etellerandet. Jeg er ikke sikker på om jeg er enig. Måske. Det handler om (selvfølgelig) en flok unge folk på ca. 17 år, om deres britiske liv, som er fyldt med fester, stoffer, sex og diverse problemer. Sæson 3&4 handler om nogle andre end i de første 2, personligt er jeg mest fan af de sidste 2 sæsoner (og nej jeg har ikke set alle 4 sæsoner, seriøst!) Men en af personerne som er med i 3&4 er JJ. JJ er sådan lidt halv-autistisk og går ofte i hak når han siger noget. Han elsker at lave tryllekunstner. JJ har bare generelt en meget akavet væremåde + han nuttet. Så skins kan klart anbefales!

Lige nu hører jeg Mando Diao - Tv & Me. Jeg elsker Mando Diao. Lidt. I sær albummet Hurricane Bar, men det har jeg desværre ikke. Planerne for i dag er: Rydde op på værelset (Haha, gad vide om det sker? Hmm!), farve øjenvipper og så... Høre musik, spille guitar og sådan OG så må jeg se om jeg kan få slæbt nogen over for at holde mig selskab. Wish you were here

Bye bye, fra NinZ!
Lovely, lovely JJ  ->

2 kommentarer:

  1. Hæhæ Ninz :P
    Det er mega ærgeligt at jeg ikke kan tage over til dig. Jeg skal jo i skole i morgen allerede kl. 8:15 :( ...

    SvarSlet
  2. Hey, VÆR' REBELSK ;)Please?

    SvarSlet