lørdag den 14. august 2010

Kristina Louise Norstrand

De sidste par dage har jeg tilbragt med den mest vidunderlig tøs, Kristina Louise Norstrand! Jeg har fået introduceret hende for Skins, som hun også har forelsket sig i, ligeledes som jeg. Der kom faktisk et tidspunkt, hvor jeg ikke orkede at se det mere, wow!

I går var jeg så til frisøren, Endelig, for at få klippet mit garn! Yaaay! - Det var ved Trend of Hair (og ja, jeg ved det er dumt og åndsvagt at få klippet det ved sådan et sted! Det er bare svært, når man har vendet sig til det. Altså, det der med at stole.. "klynke klynke".. Haha, ja jeg ved jeg er underlig. MEN HEY der er massage, chokolade og gratis drikkelse! ). Men anyways, jeg elsker følelsen af, når man kommer ud fra garnklipperen frisøren, Det er vidunderligt med nyt hår. Og man føler sig altid lidt smukkere? Ikke? Jeg har aldrig brudt mig om frisørernes smalltalk! Og jeg synes det er så underligt.. måske akavet endda? Jeg mener, hvorfor skulle de have lyst til at vide om, hvordan min sommerferie er gået? Og det er jo hellere ikke fordi jeg har nogen overvældene trang til at fortælle dem om det? 

Jeg kom hjem til at rodet værelse, med Ztina liggende på min sofa og Skins afspildende på computeren. Hun var igennem 2 afsnit, nået til 3., mens jeg var væk. Haha, fair nok. Vi skulle have gæster på besøg i går aftes, så kristina og jeg skulle lave blåbærtærte, det lovede jeg i hvert fald min mor!.  Så hvad gjorde vi? Vi ringede til Kristinas mor, for at få en opskrift. Jeg kunne nemlig huske, at vi havde fået en rigtig god blåbærtærte, dengang jeg var i Norge med Ztina + hendes familie med tilbehør. Så det gjorde jeg, og så lavede jeg blåbærtærte. Kristina gider ikke lave mad, jeg synes det er sjovt, så jeg havde selvfølgelig ingen problemer det. Ikke at jeg forstår Kristina. Men tja.. det blev en god kage, bortset fra at alle blåbærrene faldt til bunds.   Fail
Om aftenen.. Stenede Kristina og jeg vidst Skins? Okay, jeg er lidt halv-dement. Hmmm .. Vi var i hvert fald ude at gå ind tur, og sidde i haven og hygge-drikke lidt. Jeg har endelig fundet en øl, som ikke smage dårligt, ikke at den smagte direkte godt, nærmere sådan en okay / ikke-dårlig smag :) By the way, det var Corona! Men det var superhyggeligt at få snakket om alt muligt, ikke at vi ikke altid gør det. 

____________________________

I dag, har jeg set Vampires Suck med Katrine Rav, min dejlige søster. For at være ærlig er det en forfærdlig film; Den er dårligt lavet og uproffesionel i det hele taget. Altså ideen med at lave et spoof og Twilight sagaen, er vildt fed, men her er det kun teoretisk set. Fordi filmen virker bare som en lang youtube video, der parodierer over filmene - og for at være en biograf mener jeg at den skal have noget mere end bare det. Lidt sjov var den da, men kun sjov nok til at streame på internette, jeg vil ikke anbefale jer, at betale 75 kr., for at se Vampires suck.

Jeg har også fået hørt Dizzy Mizz Lizzy og Manic Streat Preachers, hvilket er ret lang tid siden, så yay for det :] 
Af en eller anden grund, har jeg så også fået lagt overdreven make-up, og sat underligt hår (Det blev faktisk ret nice!), imens Katrine forsøgte at vaske hendes mørkebrune permanente hårfarve ud.. 

Men det var alt.. 
Love ninZ

2 kommentarer:

  1. Fuck du nice Ninz!( Altså billedet) ... Når øv, jeg havde ellers glæder mig til at se "Vampires Suck". ... Spørgsmål er om jeg vil købe den... Hmmm. Damn, jeg har ik blogget i lang tid! Jeg må gøre noget ved det!

    SvarSlet
  2. Køb den IKKE. Og tak :), btw ja, du må gøre noget ved det ;)

    SvarSlet