tirsdag den 31. august 2010

Hverdag

Mew - Symmetry

I dag har vi haft fritime! Det 1. modul - men vi fik det først at vide, da det var forsent.. -__- - MEN så tog vi ned på Den gyldne Ovn (En cafe), og jeg fik en lækker Cappuccino. Mmmm..! Jeg tænkte at jeg lige ville oploade et par billeder af mit nye værelse, så jer der ikke har, kan se det!


Billederne yder det slet ikke retfærdighed!

Lige nu; Rydder jeg bare lidt op, lytter til musik, drikker te og sådan lidt :) Jeg glæder mig til i morgen, der skal vi nemlig have musik i første modul.








Endnu en dag

Endnu en time, et minut

Endnu et år på bagen

Nogle minder, som hastigt flyver forbi


Fremtiden afgøres af mig

Jeg glæder mig

I det mindste lige nu

Det hele flyver nemlig så hastigt forbi


Jeg stolt af at sige at nogle minder bliver liggende

Ingen grund til at dvale ved fortiden

Men ingen grund til at gøre det til fortid

Som er min nutid

Og skal blive min fremtid

2 kommentarer:

  1. Waow nice værelse Ninz! Jeg er på væggen!! ^^ Jeg er beæret <3

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig er du på væggen :)Og tak!

    SvarSlet