tirsdag den 17. august 2010

I think I love.

Sådan, sådan. I dag var min anden dag på Katedralen. Katedralen, musiklinjen, 1.m - jeg tror, det var et godt valg :]. Men, det er underligt. Meget. I dag var også dagen, hvor endelig jeg fattede, hvordan mit liv hænger sammen, hvis man altså kan forklare det sådan(?). - At Lizzie er i Århus - snart Frankrig, Kolle på efterskole, Fridde på Nyborg Kostskole, Ztina på Norfyns og Lihn på mulernes. Det var i dag, det gik op for mig. Og i dag jeg græd over det for første gang. Jeg har ligesom gået og hørt om alle ens dejlige veninder som savnede mig og hinanden og græd. Men jeg følte mig sådan lidt.. underlig? - Som i; hvorfor oplever jeg ikke alle disse stærke følelser? Hvorfor fanden tuder jeg ikke?! (Ikke fordi det er sjovt.. Haha!)

Mathias er i Silkeborg nu (tæt på Århus). Han skal starte på universitet og læse datologi(k?) til d. 1. september. Han skal være der 3 dage til sådan noget intro-agtigt noget. Men der er også snart hans tid til at "flyve fra reden". Er det ikke det, man plejer at sige?

Tiden går for hurtigt, jeg føler næsten, det kunne være i går, at jeg startede på Henriette Hørlücks skole i 5. klasse. Dengang jeg trætte ind i billedkunstlokalet. Jeg kan huske, at jeg tegne en sort hest på en grøn bakke. Alle gav hånd, jeg havde min brune store t-shirt at mærket joker på, mine hvide shorts og sandaler, som jeg altid gik i, haha. Det var tider. Det er hårdt ikke at være omringet at sine bedste veninder længere.

En af de få positive ting er at Dolberg ikke længere går på efterskole. Det er egentligt meget sært, - vi blev først sådan venner efter at han gik ud af skolen? Måske havde det noget at gøre med at jeg var vild med ham? Jeg er ikke sikker. Men anyways jeg synes nu bare at det er ret morsomt nu xD Fordi come on, det er min sprittush-mate. Min gode ven :) (Nu er der jo også en anden sød én ;]

Lige nu, hører jeg bare lidt Jamie Cullum, hans nye album, the pursuit (sangen I think I love) som jeg ENDELIG har fået lånt fra bib. sammen med noget stevie ray et-eller-andet, veto, mika, kashmir, Johnny Cash og andet stuff.

Love til at alle jer venner derude. I ved hvem jeg snakker om :) Jeg savner jer!

Over and out!

Jeres ninZ



3 kommentarer: