fredag den 27. august 2010

Hey Jude

TrenteMøller - Eventhough you're with another girl

Lang tid siden.. I dag kom jeg hjem fra intro-tur med 1.m - 16 km. på cykel. Da vi skulle derover cyklede vi a småstier, gennem skove ect., hvilket var rigtig hyggeligt, men langsommeligt og hårdt - heldigvis cyklede vi ad rugårdsvej hjem! Vi var ved et sted, som hed Rue Dam hytten, hvilket ligger et par km. uden for Morud (Ztina you know). Da vi ankom til hytten, skulle vi lave sådan nogle "tillids"-lege. Først den klassiske, hvor man står i en rundkreds af folk og skal lade sig falde tilbage (og blive grebet forhåbentligvis!). Der var faktisk en dude, som ikke blev grebet 3 gange - Han blev også lidt sur xD SÅ skulle vi lave en Pacman / Katten efter museneleg hvilket var vildt sjovt, og en masse andre øvelser. Det var meget hyggeligt :).
Et udpluk af 1.m og vores bosted - (Tue og Stefanie, som i nok kender :)

Så skulle vi ned til Morud Downtown - ved deres idrætsplads. Der skulle vi øve grib/kast med frise-bees (Hvordan fanden staver man til det? xD ... nå, for doven til at tjekke..) og derefter volleyball. Volleyball spillet var MEGET ydmygende for mig. Jeg var vildt dårligt til det, og når ja.. så fik jeg den også i hovedet! :p
Så fik vi også sunget lidt om aftenen med vores medbragte guitar, som den musik klasse  vi er. Elller.. jeg sang ikke xD I ved nok hvordan jeg har det med at synge? :D

Man skulle jo lige have et bad!

I dag er jeg slightly forkølet / halv sløj efter i går. Jeg har fundet en vildt fed sang! Get Rythm af Johnny Cash :) HØR DEN! Jeg burde egentlig rydde op på mit (nye) værelse, nu hvor jeg skal holde party i morgen.. men jeg oooooorker det bare ikke! Hmmm..


Katrine og jeg fik hjemmelavede madpandekager med chili con carne fyld. Nam nam! (dygtige os ;]

Jeg glæder mig rigtig meget til i morgen - indflytter party med super fede mennesker :) (Oh yeah, billeder følger!)
Knus, (kys) og kram Nina! 
ps:

2 kommentarer: